Cele SzczegA?Ai??owe i GAi??A?wne

Cele gAi??A?wny pracy przedszkola

  • Zapewnienie dzieciom warunkA?w edukacyjnych, odpowiednich dla interesting things to do an informative speech on ich wieku, tempa i dynamiki rozwoju
  • Organizowanie procesu dydaktyczno- wychowawczo- opiekuAi??czego zapewniajAi??cego wszechstronny i harmonijny rozwA?j kaA?dego dziecka w przygotowaniu do podjAi??cia nauki w
  • Zapewnienie dzieciom bezpiecznych i higienicznych warunkA?w dla ich prawidAi??owego
  • Wspieranie uzdolnieAi?? oraz wspomaganie dzieci zgodnie z ich wrodzonym potencjaAi??em i moA?liwoAi??
  • UAi??wiadomienie rodzicom koniecznoAi??ci wspA?lnego zarzAi??dzania
  • Wspomaganie rodziny i pomoc w wychowaniu dzieci, wspA?Ai??dziaAi??anie z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaAi??ywaAi??
  • Realizacja koncepcji pracy przedszkola, systematyczna ewaluacja i doskonalenie prawidAi??owego przebiegu procesA?w
  • Integrowanie z grupAi??, wspA?Ai??praca z
  • Podejmowanie dziaAi??aAi?? wzbogacajAi??cych bazAi?? i wyposaA?enie przedszkola, w celu zapewnienia prawidAi??owej realizacji zadaAi??
  • WspA?Ai??praca z lokalnymi placA?wkami oAi??wiatowymi, organizacjamihow to write essay outline i instytucjami dziaAi??ajAi??cymi na rzecz dzieci na terenie
  • KsztaAi??towanie pozytywnego wizerunku w Ai??

Cele szczegA?Ai??owe pracy przedszkola

  • Zapewnienie dzieciom moA?liwoAi??ci wszechstronnego rozwoju i przygotowanie ich do samodzielnego i codziennego A?
  • Rozwijanie postaw twA?rczych dziecka poprzez stosowanie aktywizujAi??cych metod
  • Sprzyjanie indywidualnemu rozwojowi dziecka, dostosowanie oddziaAi??ywaAi?? do jego potrzeb i moA?liwoAi??
  • KsztaAi??towanie u dzieci postaw tolerancji, wyrozumiaAi??oAi??ci, pomocy i A?yczliwoAi??
  • Stosowanie rA?A?norodnych metod i form pracy w celu przygotowania dzieci do samodzielnoAi??ci w dalszym A?yciu i na kolejnych etapach
  • Systematyczne diagnozowanie umiejAi??tnoAi??ci, potrzeb oraz zdolnoAi??ci poprzez obserwacjAi?? dzieci, informacje specjalistA?w (psychologa, logopedy) oraz o informacje zaczerpniAi??te od rodzicA?w i projektowanie dziaAi??aAi?? pedagogicznych zgodnych z potrzebami
  • WspA?Ai??praca z rodzicami, jako wspA?Ai??partnerami w procesie edukacji i wychowania dzieci, poprze zebrania ogA?lne, kontakty indywidualne, organizowanie zajAi??Ai?? otwartych, jak rA?wnieA? poprzez wAi??Ai??czenie ich do realizacji zadaAi?? okreAi??lonych w koncepcji iAi?? organizacjAi?? uroczystoAi??ci i imprez
  • Wspomaganie rodziny w wychowaniu dziecka, wspA?Ai??dziaAi??anie z rodzicami w procesie
  • Organizowanie warunkA?w dziaAi??alnoAi??ci przedszkola, pozwalajAi??cych na zapewnienie dzieciom poczucia bezpieczeAi??stwa w kaA?dej
  • Wspmaganie rozwoju zawodowego
  • Zapewnienie odpowiedniej bazy i wyposaA?enia przedszkola gwarantujAi??cych wAi??aAi??ciwAi?? realizacjAi?? zadaAi?? placA?wki.
  • Promowanie dziaAi??alnoAi??ci przedszkola w Ai??rodowisku